M14 Forum banner
21 - 40 of 51 Posts
Discussion starter · #21 ·
De ring zal helpen, maar ik kan niet zeggen hoeveel in vergelijking met de Delta P-adapter. Zorg er gewoon voor dat de ring daadwerkelijk in zekere mate wordt verpletterd. Mijn afmeting voor de opening is bij benadering, niet alle SOCOM's hebben dezelfde hoeveelheid opening, dus je zou moeten experimenteren om te ontdekken wat het beste werkt voor je opstelling.

Het probleem is dat de opening een expansiekamer produceert die gassen in staat stelt om uit te zetten en rond de kogel te wervelen. De gassen produceren voldoende kracht waardoor de kogel wordt rondgeduwd vlak voordat hij de loop verlaat.
Enige inzicht in wanneer of waar een delta P te vinden is?

Any insight on when or where to find a delta P?
Dat is het slechte nieuws, voor zover ik begrijp is Delta P verkocht aan een ander bedrijf dat de adapters niet heeft gemaakt, maar ik heb geruchten gehoord dat ze dat wel zullen doen. Ik heb geen informatie over waar ik gebruikte Delta P-adapters kan krijgen, behalve dat ik aanbeveel om er af en toe op internet naar te zoeken. Smith Enterprise (SEI) maakt een adapter, maar ik heb er nog nooit mee gewerkt, dus ik weet niet of deze de kloof daadwerkelijk elimineert. Gelukkig heb ik de mijne jaren geleden gekocht.

Ik werk aan een adapter om een suppressor te monteren, en mijn gedachte was precies om hem zo te tolereren dat hij op de loopneus zou zitten, in plaats van op de schouder van de loop. RAMMAC, zou je me een PM kunnen sturen, zodat ik zeker weet dat ik het maatverschil dat de Delta P gebruikte, begrijp? Ik zit nog in de ontwerpfase, dus het is gemakkelijk om te wijzigen wat ik doe. Helaas zit ik ook nog in de leerfase, dus ik ben niet 100% zeker van wat ik niet weet. De doorsnede tekening is uiterst nuttig.

Art

Dus mijn hersenen zitten hier te scheten terwijl ik naar de tekeningen staar. Ik weet niet zeker hoe de Delta P werkte. Adapter om helemaal op het uiteinde van de loop te schroeven is makkelijk. Maar hoe bevestig je de borgring met het vizier? Het zal nu een stuk naar voren worden geplaatst, dus de gasplug zal niet reiken. Of, als je een kraag toevoegt en gewoon de gasplug erin schroeft zonder de borgring, hoe stel je dan de borgring af? Of is dit een aangepaste borgring met een grotere diameter draad?

Misschien heb ik gewoon meer koffie nodig.

Ik ben bezig met een adapter om een suppressor te monteren, en mijn gedachte was precies om hem zo te tolereren dat hij op de loopneus zou zitten, in plaats van op de schouder van de loop. RAMMAC, zou u me een PM kunnen sturen, zodat ik zeker weet dat ik het maatverschil dat de Delta P gebruikte, begrijp? Ik zit nog in de ontwerpfase, dus het is gemakkelijk om te wijzigen wat ik doe. Helaas zit ik ook nog in de leerfase, dus ik ben niet 100% zeker van wat ik niet weet. De doorsnede tekening is uiterst nuttig.

Art
Als u wilt dat ik u een reserve delta p stuur om te inspecteren en vervolgens terug te sturen, laat het me dan weten.

Dus mijn brein zit hier te scheten terwijl ik naar de tekeningen staar. Ik weet niet zeker hoe de Delta P werkte. Adapter om helemaal op de voorkant van de loop te schroeven is eenvoudig. Maar hoe bevestig je de borgring met het vizier? Het zal nu een stuk naar voren worden geplaatst, dus de gasplug zal niet reiken. Of, als je een kraag toevoegt en gewoon de gasplug inschroeft zonder de borgring, hoe time je dan de borgring? Of is dit een aangepaste borgring met een grotere diameter draad?

Misschien heb ik gewoon meer koffie nodig.
Het gasblok en het gedeelte waar de rem aan vastzit, zijn afzonderlijke onderdelen. Het met schroefdraad voorziene deel van de rem schroeft direct op de loop, zodat het zonder enige opening op de loop registreert. Vervolgens draait het blokgedeelte op de schroefdraad als een typisch gasblok. Een stelschroef draait het vast zodat het geĂŻndexeerd blijft.

Discussion starter · #28 ·
Update: bereiktest

80 schoten afgevuurd met aanzienlijk betere groeperingen. De ring was niet dik genoeg, er ontsnapten nog steeds gassen. Zal het opnieuw proberen met een dikkere ring van 0,043 of 0,042 dik. Geen schade aan de loopkroon. Enige gedachten?
Image

Image

Attachments

Ik ben het ermee eens, geen tape of andere lagen. Ook, wanneer je de juiste maat ring vindt, koop er dan een paar, want ik vermoed dat je na verloop van tijd wat vlaminsnijding krijgt en je de ring moet vervangen.

Image

Ter referentie, het schroefdraadstuk voor het breekgedeelte van de delta p is aan de binnen- en buitenkant voorzien van schroefdraad (het buitenste wikkelstuk hier is te zien met een 5/8x24 schroefdraadbeschermer erop).

Met de binnendraad kunt u de adapter op de loop indexeren.
Image

Eenmaal op de loop geschroefd, schuift u de gasvergrendeling op het adapterstuk en draait u deze op de schroefdraad.

Image

Image

Vergrendel het vervolgens met de bovenste stelschroef.

Discussion starter · #35 ·
View attachment 594144

Ter referentie, het schroefdraadstuk voor het breekgedeelte van de delta p is aan de binnen- en buitenkant voorzien van schroefdraad (de buitenkant van de wikkel hier is te zien met een 5/8x24 draadbeschermer erop).

Met de binnendraad kunt u de adapter op de loop indexeren. View attachment 594145

Eenmaal op de loop geschroefd, schuift u de gasvergrendeling op het adapterstuk en draait u deze op de schroefdraad.

View attachment 594146
View attachment 594147

Vergrendel het vervolgens met de bovenste stelschroef.
Mooie deta p… kan ik het hebben. Jk bedankt voor de referentie.

Ik kijk ernaar uit om te horen hoe goed je je groepen afstemt. Afhankelijk van het kogelgewicht heb ik ontdekt dat er twee poeders zijn die gewoon altijd werken, IMR 3031 en AR Comp. Andere poeders werken ook, maar ongeacht welke kogel ik gebruik, als ik een van die poeders probeer, kan ik altijd MOA- of betere groepen krijgen.

Als ik voor de "ringreparatie" zou gaan, welk metaal zou dan de voorkeur hebben: messing, roestvrij staal of gewoon staal?

Hond
Meestal heeft roestvrij staal een hoger chroomgehalte, dat beter bestand is tegen vlamerosie. Dat gezegd hebbende, de vlammendemper is gewoon normaal staal, dus er is geen reden waarom je meer nodig zou hebben dan dat.

Ik eindig met een ontwerp dat veel weg heeft van de Delta P, waarbij ik het probleem oplos door het in twee delen te maken. De gasvergrendeling wordt op de loop geschroefd en zet de gascilinder vast, en vervolgens wordt een aparte schroefdraadadapter in de gasvergrendeling geschroefd totdat deze op de loopvlak zit, wat een goede pasvorm garandeert. Ik ben echter niet weg van de stelschroef. Ik zou die vervangen door alleen Rocksett te gebruiken. Immers, als je eenmaal de twee onderdelen hebt gemonteerd om de juiste opening voor je loop te krijgen, hoef je dat nooit meer te veranderen. Als je het gassysteem schoonmaakt, zou je de twee componenten samen verwijderen.

Gewoon voor de lol zou ik waarschijnlijk een stuk garlock-pakkingsmateriaal als crush washer proberen. Ik weet niet zeker hoe lang het bestand zou zijn tegen vlamsnijden, ik gok lang genoeg om het de moeite waard te maken, maar het zou gemakkelijk te maken en te vervangen zijn en relatief goedkoop.

21 - 40 of 51 Posts