M14 Forum banner

Mijn eerste 14

274 views 16 replies 17 participants last post by  m14brian  
#1 ·
In oktober 1966 kreeg ik mijn eerste M14 uitgereikt. Dit was tijdens de basistraining op Ft Campbell, KY. Ik schoot expert op de M14 kwalificatiebaan. Mijn militaire carrière eindigde 31 jaar later in 1997. Ik hou van mijn land.

SFC Earl Conatser (gepensioneerd)
TAKECHARGE!

#2 ·
Welkom aan boord Conatser 1947, pak een oude munitiekist en ga even zitten. Dit Gun Board is een geweldige plek voor informatie over ons geliefde M14 Battle rifle en militaire surplus munitie om haar te voeden. Nogmaals welkom aan boord en een fijne week buurman. Bedankt voor uw dienst aan ons land, Amerika is beter af dankzij u. Heldenmoed is uithoudingsvermogen voor nog maar een moment langer.
Image

XXIV Corps

• Like
Reactions: conatser1947
#9 ·
Bedankt voor je dienst 🫡
Welkom uit North Carolina. Je hebt geen idee wat je te wachten staat met het M14/M1A-platform, ze vermenigvuldigen zich sneller in je wapenkast dan konijnen, vraag me niet hoe ik dat weet 😉. Dit is een zeer behulpzaam en informatief forum voor zowat alles wat je maar kunt bedenken, maar voornamelijk de M14/M1A. Stel al je vragen en je krijgt antwoorden van de experts. Bekijk alle verschillende threads hier, maar maak het jezelf eerst gemakkelijk in je stoel. Zodra je het „magische“ aantal van 50 berichten hebt bereikt, krijg je toegang tot de PX (M14/M1A-lekkernijen) en de BX (alles wat je je maar kunt bedenken), en wees dan voorbereid op de zware klap die je bankrekening zal oplopen, vraag het iedereen hier als je me niet gelooft.