Het zou iets gemakkelijker zijn geweest als ik twee duimen had gehad - maar verder een zeer eenvoudige installatie...
Ze hadden een paar dagen geleden 20-nog wat op voorraad.Hoe lang duurde het voordat je mount werd bezorgd? Nadat ik je bericht had gezien, ging ik meteen naar de website en bestelde er een en bestelde ook een 3x micro prisma van optics planet. Er stond een disclaimer toen ik de mount bestelde dat mounts op bestelling worden gemaakt en tot 4 weken kunnen duren. Ik hoop echt dat het niet zo lang duurt
Ik denk dat het boutpatroon anders is.Ik vraag me af hoe het zou standhouden met een full size ACOG
Ze zijn vandaag per post aangekomen. Ben er nu mee bezig, probeer te beslissen over een spacer-opstelling.@FedPaper46 Ben je al toegekomen aan het monteren van je 5x op de Cogburn-bevestiging? Zo ja, wat zijn je eerste indrukken?
Dat is een mooie opstelling. Ik kan niet wachten om de mijne te krijgen. Het is fijn om nieuwe spullen voor de M14 te krijgen waar ik enthousiast van word, dat is een vrij zeldzame gebeurtenisZe zijn vandaag met de post aangekomen. Ik ben er nu mee bezig en probeer te beslissen over een spacer-opstelling.
Tot nu toe is dit redelijk werkbaar, maar hoger gemonteerd dan ik zou willen. View attachment 522081
Daar is de piggyback red dot mount voor.Best cool, maar zonder vizier als de optic uitvalt, ga je eraan.😯
Als de batterij leeg is, heeft hij een geëtst dradenkruis. Als het glas kapot gaat, kan de behuizing van de optic worden gebruikt als een groot ghost ring vizier.Best cool, maar zonder vizier als de optic uitvalt, ga je eraan.😯