M14 Forum banner

Basset-montages

463 views 12 replies 9 participants last post by  Dougboffl  
#1 ·
Weet iemand of deze nog beschikbaar zijn. Het is verspilde moeite om te bellen of te e-mailen. Ik heb geprobeerd om gewoon het zekere voor het onzekere te nemen en er een te bestellen en ik kon dat zelfs niet via PayPal (die ik niet graag gebruik) of anderszins doen.

#2 ·
Weet iemand of deze nog beschikbaar zijn. Het is tijdverspilling om te bellen of te e-mailen. Ik heb geprobeerd om gewoon het geluk te beproeven en er een te bestellen en ik kon het niet eens doen via PayPal (die ik niet graag gebruik) of anderszins.
Ik had waarschijnlijk naar beneden moeten scrollen of een zoekopdracht moeten doen voordat ik dit plaatste. :)
Het lijkt erop dat ze niet meer actief zijn of overweldigend druk. Ideeën over wat het beste alternatief zou kunnen zijn voor een op de ontvanger gemonteerde houder. Ik heb wel een scout met de voorste picatinny rail, maar neig naar een houder op de ontvanger.

#3 ·
Helaas, hoewel niet officieel opgemerkt door Basset, geloven de meesten hier dat ze hun activiteiten hebben stopgezet en niet meer actief zijn. Veel leden hier hebben geprobeerd bij hen te bestellen en/of contact met hen op te nemen zonder succes.