M14 Forum banner

Californië's nieuwe Glock-verbodsrekening: Wat u moet weten

270 views 6 replies 6 participants last post by  Rifleman-7.62  
#1 ·
De Kool-Aide drinkers zijn er weer, jullie Californiërs moeten samenkomen en deze idioten veel eerder dan later wegstemmen. Blij dat ik daar niet woon

#6 ·
Kennesaw, Georgia – de stad waar de lokale wet vereist dat huishoudens een vuurwapen bezitten. Voorspelbaar genoeg staat de criminaliteit daar op een dieptepunt.
Niet echt.

Conclusie: Feiten van fictie scheiden
Het Kennesaw-wapenreglement is een fascinerende casestudy over de kruising van symboliek, openbaar beleid en rechten onder het Tweede Amendement. Hoewel het reglement wapenbezit aanmoedigt, is het belangrijk om te onthouden dat het dit niet verplicht of degenen bestraft die ervoor kiezen om niet deel te nemen. Het begrijpen van de historische context, de intentie achter het reglement en het gebrek aan handhavingsmechanismen is cruciaal om feiten van fictie te scheiden. Inwoners van Kennesaw zijn onderworpen aan dezelfde staats- en federale wapenwetten als alle andere inwoners van Georgia, en wapenbezit blijft een persoonlijke keuze. Prioriteer altijd veiligheid, educatie en verantwoord wapenbezit bij het overwegen van vuurwapenbezit.

Bovenstaande van The Gun Zone

Ik heb andere verhalen gelezen die inderdaad zeggen dat het verplicht is, maar er zijn vrijstellingen en het klinkt als iets dat niet wordt gehandhaafd.

#4 ·
Ik moest uiteindelijk een paar jaar in Californië wonen en het was ellendig. Ik dacht dat ik een paar grendelgeweren mee zou nemen. Californië "legaal" en het zou me iets geven om op te schieten. Ik ga ze registreren, maar niemand kon het doen. De stad zei dat de MP's het moesten doen, ze zeiden staat, ze zeiden dat ik eerst de huisvesting op de hoogte moest stellen, de huisvesting zei dat ik een brief van het commando moest krijgen waarin stond dat het goed was en dat niemand in huis gek of verboden was. Ze wisten niet over welke brief de huisvesting het had en zeiden dat ik ze gewoon in mijn kast moest verstoppen totdat we uit de staat PCS'ed. Al dat gezeik over een 91/30 en een 03 Springfield. Ik ging ongeveer 6 maanden later naar huis om te bezoeken en liet ze gewoon bij mijn ouders. Ik ben blij dat ik dat deed, want we PCS'ed daarna naar Hawaï en ik weet zeker dat de poging om een paar gevaarlijke, ongeregistreerde aanvalsrelikwieën te verplaatsen, waarschijnlijk slecht voor me zou zijn afgelopen. Ik zal nooit meer in die staat wonen.

#5 ·
Ik heb Californië meer dan twintig jaar geleden verlaten omdat ik vrijheid wilde. Het was een goede plek om te wonen in de jaren 80, maar niet meer. Een van de eerste dingen die ik deed nadat ik de staat had verlaten, was het ophalen van een aantal magazijnen met volledige capaciteit die ik naar Utah had besteld. Het was fijn om meerdere magazijnen met twintig schoten te hebben.

• Like
Reactions: Ben@HI