M14 Forum banner

AR-pistolen en ATF: Waarschuwing over welke vizieren niet op een AR-pistool gebruikt mogen worden

18K views 75 replies 20 participants last post by  2motorbike  
#1 ·
Om het kort te houden. Als je een optische of andere vizier gebruikt met een korte oogafstand op een AR of misschien een ander pistool, overtreed je de wet. De meeste mensen weten dat niet. Dus zelfs als de brace weg is, kan de ATF je nog steeds aanklagen als ze van mening zijn dat je vizieren alleen geschikt zijn om van de schouder af te vuren.

Factoring Criteria voor vuurwapens met
Bevestigde ''Stabiliserende beugels''
AGENTSCHAP: Bureau of Alcohol, Tobacco,
Vuurwapens en explosieven, Ministerie van
Justitie.
ACTIE: Definitieve regel.
andere factoren, zoals
hieronder vermeld, geven aan dat de
wapen is ontworpen, gemaakt en
bedoeld om vanaf de schouder te worden afgevuurd:

(i) of het wapen een gewicht heeft
of lengte die overeenkomt met het gewicht of
lengte van vergelijkbaar ontworpen geweren;
(ii) of het wapen een lengte heeft
van trek, gemeten vanaf het midden van de
trekker naar het midden van de schouder
kolf of ander achterwaarts accessoire,
component of bevestiging (inclusief een
verstelbare of telescopische bevestiging
met de mogelijkheid om in verschillende
posities langs een buffer
buis, ontvanger
extensie of andere bevestigingsmethode),
die consistent is met vergelijkbaar
ontworpen geweren;
(iii) of het wapen is uitgerust
met vizieren of een richtkijker met oogafstand
die vereisen dat het wapen vanaf
de schouder moet worden afgevuurd om te worden gebruikt als

ontworpen; ................................
Geen vizieren hebben lijkt het ook op een geweer te maken.

Ik heb besloten om de YouTube niet te laten zien, maar voldoende informatie te geven om het te vinden"
10 JAAR GEVANGENISSTRAF HIERVOOR??? [Dit MOET je hierover weten]
WHO_TEE_WHO

#4 ·
Silhouette onbeperkte staande klasse pistoolschutters gebruiken al meer dan 25 jaar geweerkijkers op klein kaliber en groot kaliber pistolen. Ik vraag me af wat ze daarover te zeggen zouden hebben.
de ATF probeert eigenlijk te zeggen of werkt eraan om de oude Broomhandles die afneembare kolfen hebben, en P08's die ze hebben, onder de SBR-regel te laten vallen

• Like
Reactions: barnetmill
#6 ·
Het hoofd van de ATF getuigde voor het Congres dat het legaal was zodra de brace van het pistool was verwijderd. Maar nu hebben we deze onzin over het type vizieren op het wapen. Het lijkt erop dat Deetlebach, of was het Beetlesnap, iedereen een vrijkaart heeft gegeven, aangezien zelfs hij de wet blijkbaar niet begrijpt.

#9 ·
Zeer interessant dat ze herhaaldelijk voor de rechtbank hebben verloren en momenteel meerdere gerechtelijke bevelen tegen hen hebben, maar toch naar strohalmen blijven grijpen. Het is duidelijk dat ze om de een of andere reden niet bang zijn om hierdoor veel te verliezen in de rechtbank. Misschien komt het omdat ze de uitspraak gewoon zullen negeren, of misschien kunnen ze helemaal niet bevatten dat ze verliezen.

#11 ·
Zeer interessant dat ze herhaaldelijk in de rechtbanken hebben verloren en momenteel meerdere gerechtelijke bevelen tegen hen hebben, maar toch naar strohalmen blijven grijpen. Het is duidelijk dat ze om de een of andere reden niet bang zijn om groot te verliezen in de rechtbanken. Misschien komt het omdat ze de uitspraak gewoon zullen negeren, of misschien kunnen ze helemaal niet begrijpen dat ze verliezen.
Het zijn allemaal Joe Biden en de DEM-partij die deze agenda pushen.

#44 ·
Ik vraag me af hoe de Alphabets zouden oordelen over een gemonteerde stip op een "AR Pistol".... Hmmmm
ik heb toch Vortex Venoms op de mijne, dus ik zit daar goed

#28 ·
Dat gezegd hebbende, wat legaal is, is een mand vol mist. Nu weten we niet of er vizieren op een AR-pistool legaal zijn. Net zo goed is een AR-pistool met een loop met een boring een SBR.

Veel mensen willen gewoon de wet kennen, maar het lijkt te moeilijk om dat antwoord te vinden.
De red dot sights lijken goed te zijn.
Maar aansluiting bij FPC, GOA, en er is er nog een om een ​​injunctie te krijgen, geeft je weer een beschermingslaag. Zolang je je wapen niet op Facebook laat zien en de brace is verwijderd, betwijfel ik of er iets zal gebeuren. Er zijn waarschijnlijk veel mensen die hun braces nog steeds op het wapen hebben.
Is er tot nu toe iemand gearresteerd alleen voor bezit?

#31 ·
Ik dacht dat je lid moest zijn van GOA op het moment van de indiening om onder de injunction te vallen? Zo niet, zou ik me dan nu kunnen aansluiten en al mijn beugels terug kunnen plaatsen?
Er zijn 3 of 4 advocaten op YouTube die dingen uitleggen, evenals GOA zelf.

Luister naar wat ze zeggen en vorm je eigen mening

#30 ·
In mijn begrip van hoe deze idioten werken, blijft er wel iets plakken als je genoeg rotzooi tegen een muur gooit... het kan ze niet schelen, ze hebben geen eer of schaamte. Maar ze hebben wel een onbeperkt budget voor rechtszaken. Terwijl groepen die zich tegen deze nazi's verzetten, beperkte middelen hebben, zullen ze gewoon overrompelen, uw belastinggeld uitgeven om de vrijheden te beknotten die deze weerzinwekkende werktuigen gezworen hebben te verdedigen.

#32 ·
Hier worden AR's zonder kolf of schoudersteun gebruikt door criminelen in North Carolina. Afgezien van het ontbreken van vizieren lijkt het erop dat de criminelen zich aan de ATF-voorschriften houden, aangezien ze de AR-pistolen als pistolen gebruiken met een tweehandige, uitgestrekte grip. Niemand leek ernstig gewond te zijn. Een van de lopen lijkt 16 inch te zijn, maar zou nog steeds legaal moeten zijn met een totale lengte van 26 inch plus. Er lijken kogels te zijn afgevuurd vanuit de winkel die te zien is op een stilstaande opname, waarbij het glas in damp of waarschijnlijker in rook wordt geblazen.
Image

#35 ·
Verbeter me alsjeblieft als ik het mis heb (gebeurt vaak) als je een ar15-geweer koopt en de bovenkant en de bufferbuis verwisselt voor een pistoolbeugel. Wordt dat dan nog steeds beschouwd als een geweer met korte loop, aangezien de onderste ontvanger oorspronkelijk in geweerconfiguratie is gekocht?

#36 ·
Corrigeer me alsjeblieft als ik het mis heb (gebeurt vaak) als je een ar15-geweer koopt en de bovenkant en de bufferbuis verwisselt voor een pistoolbrace. Is dat dan nog steeds een geweer met korte loop, aangezien de onderste ontvanger oorspronkelijk in geweerconfiguratie is gekocht?
Ja, dat is een no-go

#41 ·
Jack: Het spijt me als wat ik heb gezegd over de 410 loop aanstootgevend is (slangen schieten) het spijt me. Ze eten onze kippen- en eendeneieren. Hebben onze waakhonden voor vee gebeten. De parelhoenders kunnen hun taak om echt grote slangen kwijt te raken niet uitvoeren. En ik heb om die reden een Winchester Model 41. 410 enkel schot 2 1/2" alleen, circa 1920 of zo.
Dat zou erg handig zijn om de slangen hier te schieten......soms is het vinden van 410 patronen als het vinden van kippetanden.

#45 ·
Ik begrijp nog steeds niet hoe het sluiten van een maas in de wet om een ​​niet-geregistreerde SBR te hebben, meltdown-materiaal is.
Ja, de ATF is waardeloos en heeft de neiging om te ver te gaan. Had pistoolkalibers met rust kunnen laten, enz., maar een 7,62 NATO "pistool" is BS, en iedereen weet het. Zelfs 556 is walgelijk.
Ik ben het er nog steeds mee eens dat ze proberen het tweede amendement op te vouwen, maar deze specifieke uitspraak is het niet. Het was een "work around" voor een NFA-clausule, als we eerlijk zijn.
Maar in echte ATF-stijl zullen ze het uitknijpen totdat ze verder gaan dan hun eigen oorspronkelijke reikwijdte.

#46 ·
Ik begrijp nog steeds niet hoe het sluiten van een achterpoortje om een ​​niet-geregistreerde SBR te hebben, materiaal voor een meltdown is.
Ja, de ATF is waardeloos en heeft de neiging om te ver te gaan. Had pistoolkalibers met rust kunnen laten, enz., maar een 7.62 NATO "pistool" is BS, en iedereen weet het. Zelfs 556 is walgelijk.
Ik ben het er nog steeds mee eens dat ze proberen het tweede amendement op te vouwen, maar deze specifieke uitspraak is het niet. Het was een "work around" voor een NFA-clausule, als we eerlijk zijn.
Maar in echte ATF-stijl zullen ze het uitknijpen totdat ze verder gaan dan hun eigen oorspronkelijke reikwijdte.
je moet hier nieuw in zijn, we vechten al met een volgestapeld kaartspel, dus we zitten in een situatie van een centimeter geven en een mijl verliezen, het is essentieel dat elke strijd een oorlog is, kijk hoe lang het duurde om het bump stock-fiasco terug te draaien en ik denk dat bump stocks belachelijk zijn, het gaat niet alleen om wat ze zeggen dat ze wegnemen, het zijn de ramificaties die elk verlies oplegt aan hun toekomstige inspanningen, ze zullen het als blauwdruk gebruiken om je te vertellen om de dag van de week in je ondergoed te markeren als we ze laten